Αλκοόλ και υγεία: Νέα μελέτη ανατρέπει τον μύθο της ασφαλούς κατανάλωσης
Νέα επιστημονική μελέτη βάζει τέλος στον διαδεδομένο μύθο ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να ωφελήσει την υγεία. Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Journal of Studies on Alcohol and Drugs , οι κίνδυνοι για τον οργανισμό αυξάνονται σταθερά όσο αυξάνεται η κατανάλωση, χωρίς να προκύπτει κανένα θετικό αποτέλεσμα σε οποιοδήποτε επίπεδο. Η έρευνα στηρίχθηκε στις επίσημες οδηγίες που θέτουν ως όριο ένα ποτό ημερησίως για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρε
Μια νέα επιστημονική μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Journal of Studies on Alcohol and Drugs, αμφισβητεί την αντίληψη ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ είναι ωφέλιμη για την υγεία. Η έρευνα, η οποία ανέλυσε πάνω από 7.000 δημοσιεύσεις, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι κίνδυνοι για τον οργανισμό αυξάνονται σταθερά με κάθε αύξηση της κατανάλωσης, χωρίς να εντοπίζονται θετικά οφέλη. Διαπιστώθηκε σαφής συσχέτιση μεταξύ της εβδομαδιαίας κατανάλωσης αλκοόλ και του αυξημένου κινδύνου θανάτου. Ακόμη και η κατανάλωση επτά ποτών την εβδομάδα συνδέεται με αυξημένο δια βίου κίνδυνο θανάτου. Η μελέτη ανέδειξε επίσης αυξημένους κινδύνους για διάφορες μορφές καρκίνου, καρδιαγγειακές και ηπατικές παθήσεις, αναιρώντας προηγούμενες θεωρίες για καρδιαγγειακά οφέλη. Οι ερευνητές τονίζουν ότι τα ευρήματα αφορούν τον γενικό πληθυσμό.
Η νέα μελέτη παρέχει κρίσιμες πληροφορίες για τους κινδύνους της κατανάλωσης αλκοόλ, ανατρέποντας παγιωμένες αντιλήψεις περί υγείας.
📌 Kaynak
Bu özet Greece kaynağından otomatik derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.
Orijinal haberi oku →