Ziņas vieglajā valodā 13. jūnijā

📌 Diğer 📰 Latvia 🕐 6 saat önce
Ziņas vieglajā valodā 13. jūnijā

Every evening at 21:00, Latvian Radio 1 broadcasts a five-minute summary of the day's news stories in a simplified language format called Ziņas vieglajā valodā ('News in simple language').

Latvijā katru vakaru pulksten 21:00 tiek izziņots īsākais ziņu kopsavilkums. Šis kopsavilkums tiek piedāvāts vienkāršotā valodā. Ziņas tiek sagatavotas īpaši šai izdevībai. Šīs ziņas ir paredzētas cilvēkiem, kuriem ir grūti saprast parasto valodu. Šāds veids nodrošina labāku pieejamību. Tās tiek izziņotas arī citās radiostacijās. Šī prakse ir ieviesta, lai veicinātu informācijas izplatīšanu. Šāda veida ziņas ir īpaši noderīgas izglītības nolūkos.

Šis veids nodrošina labāku pieejamību informācijai cilvēkiem, kuriem ir grūti saprast parasto valodu.

📌 Kaynak

Bu özet Latvia kaynağından otomatik derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.

Orijinal haberi oku →
📱
News AI World — Mobil uygulama
Bu haberleri 45 dilde, anlık çeviriyle cebinde. Erken erişim için Gmail adresini bırak.
← Tüm haberlere dön