19 Gündür Aç Kalan Khanjahan Ali Camii'nin Timsahı Hala Yemek Yemiyor
Bangladeş'in বাগেরhat kentindeki Khanjahan Ali (RA) Camii'nin gölünden alınan timsah, 19 gündür yemek yemiyor. Timsah, kurtarıldığı günden bu yana balık ve tavuk gibi hiçbir besini kabul etmedi. Hatta canlı ördekler bile onu yemeye ikna edemedi. Yetkililer, sürüngenlerin uzun süre aç kalabildiğini ve timsahın sağlık durumunun şu an için endişe verici olmadığını belirtiyor. Timsah, 1 Haziran'da yedi yaşındaki bir çocuğu göle çektikten sonra halkın güvenliği için gölden alınmıştı.
Khanjahan Ali Camii gölünden alınan timsahın 19 gündür yemek yememesi, hayvan davranışları ve stresin etkileri üzerine ilginç bir vaka. Timsahın yeni ortama uyum sağlayamaması veya stres altında olması, beslenmeyi reddetmesine neden olabilir. Yetkililerin, timsahın sağlığını yakından takip etmesi ve uygun koşulları sağlaması büyük önem taşıyor. Bu tür olaylar, vahşi hayvanların doğal yaşam alanlarından uzaklaştırılmasının potansiyel sonuçlarını da gözler önüne seriyor. Gelecekte, vahşi hayvanların korunması ve rehabilitasyonu konusunda daha etkili yöntemler geliştirilmelidir.
📌 Kaynak
Bu haber XML kaynağından derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.
Orijinal haberi oku →