Dhanusha'nın Chitrapur Bölgesinde Düzenlenen Mango Festivalinde 3 Milyon Rupi Ciro Yapıldı

📌 Diğer 📰 Nepal 🕐 4 saat önce

Dhanusha bölgesinin Buteshwar belediyesine bağlı Chitrapur köyünde düzenlenen üç günlük mango festivali sona erdi. Festivalde yaklaşık 3 milyon Rupi değerinde mango satışı gerçekleşti. Festival organizatörü Chitrapur Mango Agro Tourism Initiative başkanı Pradeepkumar Mahata, etkinliğin 500 hektarlık mango bahçelerinde düzenlendiğini belirtti.

🧠 Editör Yapay Zekâ Analizi

Dhanusha'nın Chitrapur bölgesinde düzenlenen mango festivali, yerel tarım ürünlerinin tanıtımı ve ekonomik kalkınma açısından önemli bir etkinlik. 3 milyon Rupi'lik ciro, mango üretiminin bölge ekonomisine katkısını gösteriyor. Bu tür festivaller, hem çiftçilere yeni pazarlar sunuyor hem de turizmi teşvik ediyor. Tarım turizminin geliştirilmesi, bölgenin ekonomik potansiyelini daha etkin kullanmasına yardımcı olabilir.

📌 Kaynak

Bu haber XML kaynağından derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.

Orijinal haberi oku →
📱
News AI World — Mobil uygulama
Bu haberleri 45 dilde, anlık çeviriyle cebinde. Erken erişim için Gmail adresini bırak.
← Tüm haberlere dön