Çift, Sao Paulo Sahilinde Esrar Yetiştirmekten Lüks Evini Kaybetti

💻 Teknoloji 📰 Brazil 🕐 2 saat önce
Çift, Sao Paulo Sahilinde Esrar Yetiştirmekten Lüks Evini Kaybetti

Sao Paulo'nun Santos sahilinde lüks bir evde esrar yetiştiren bir çift, uyuşturucu ticareti ve örgütlü suçtan sekiz yıl yarı açık cezaevine mahkum edildi. Joaquim Manuel Nunes Guedes (66) ve Marcely Mariana Moura da Silva (29) isimli çift, Ekim 2021'de evlerinde yaklaşık 70 kök Hint keneviri bitkisiyle yakalanmıştı. Mahkeme kararı kesinleşen çift, evlerini kaybedecek. Başlangıçta kapalı cezaevi cezası öngörülen çiftin cezası, Yüksek Mahkeme (STJ) tarafından yarı açık cezaevine çevrilmişti. Çiftin avukatı, müvekkillerinin uyuşturucu ticareti suçlaması için gerekli olan istikrarlı ve kalıcı bir bağın kanıtlanamadığını savunarak, karara itiraz etmeyi planlıyor.

🧠 Editör Yapay Zekâ Analizi

Sao Paulo'da bir çiftin, lüks evlerinde esrar yetiştirdikleri gerekçesiyle hem hapis cezasına çarptırılması hem de evlerine el konulması, uyuşturucu suçlarına karşı uygulanan caydırıcı tedbirlerin bir örneğini teşkil ediyor. Yargı sürecinin tamamlanması ve evlerine el konulması kararı, hukukun işleyişini ve suçun sonuçlarını gösteriyor. Ancak, çiftin avukatının müvekkillerinin 'örgütlü suç' kapsamında değerlendirilmesine itiraz etmesi, hukuki tartışmaların devam edebileceğini gösteriyor. Bu tür davalar, uyuşturucuyla mücadelede hem cezai yaptırımların hem de mal varlığına el konulması gibi tedbirlerin önemini vurguluyor.

#app

📌 Kaynak

Bu haber XML kaynağından derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.

Orijinal haberi oku →
📱
News AI World — Mobil uygulama
Bu haberleri 45 dilde, anlık çeviriyle cebinde. Erken erişim için Gmail adresini bırak.
← Tüm haberlere dön