Nepal Vatandaşı 67 Kişi Japonya'da Hayatını Kaybetti, 25'i İntihar Etti
Son on ayda Japonya'da yaşayan 67 Nepalli vatandaş hayatını kaybetti. Bu ölümlerden 25'inin intihar olduğu belirtildi. Kurbanların çoğunun öğrenci vizesiyle çalışmakta olduğu, artan maliyetler, kredi baskısı ve zayıf destek sistemlerinin zihinsel sağlık ve işçi denetimi konusundaki endişeleri artırdığı ifade edildi.
Japonya'da yaşayan Nepalli vatandaşlar arasında artan ölüm oranları ve intihar vakaları, göçmen işçilerin karşılaştığı zorlu koşulları ve zihinsel sağlık sorunlarını gözler önüne seriyor. Öğrenci vizesiyle çalışmak zorunda kalanların yaşadığı mali baskı ve yetersiz destek sistemleri, bu trajedilerin temel nedenleri olarak öne çıkıyor. Bu durum, hem Japonya'nın göçmen işçi politikalarını hem de Nepal'in yurtdışındaki vatandaşlarının refahını sağlama konusundaki sorumluluklarını sorgulatıyor.
📌 Kaynak
Bu haber XML kaynağından derlenmiştir. Tamamı için orijinal habere gidin.
Orijinal haberi oku →